ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 15 lipca 2016

Kolejny kocyk

dzień dobry

Kolejny mój kocyk dla małego dzidziusia. Tym razem miętowy,zwykły kwadrat babuni + dla ozdoby miś. Bardzo przyjemny dla oka,prościutki w wykonaniu. Szczególnie podoba mi się kolor. Taki inny,uniwersalny. Dla dziewczynki i dla chłopca .Zrobiony z cienkiej włóczki, letni,jesienny.





nadal robię bombki i dzwonki choinkowe,niedługo pokażę ile mam. I jeszcze zaczęłam bieżnik z kordonka ,który leży i przekładam go tylko z miejsca na miejsce. pomyślałam,że czarny będzie mi się podobał :) Kiedy ja go skończę to nie wiem. Na razie tylko kilka elementów,no ale zaczęłam dziś :)




pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Uroczy kocyk i jaki słodki misio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk rewelacyjny po prostu! Świetny pomysł :) Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kocyk w cudnych kolorach :-) Misio na środku słodki :-)
    Bieżnik z elementów będzie wspaniały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kocyk :) serwetka też się fajnie zapowiada :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń