ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 22 lipca 2016

u mnie świątecznie

dzień dobry

wpadłam w trans robienia ozdób świątecznych :). Wyrabiam wszelkie koncówki kordonków.Tym sposobem w zasadzie choinkę mam już ubraną.
Robiłam bombki,dzwonki,gwiazdki.



bombki róznej wielkości. 2 są bardzo duże.









dzwonki i gwiazdki. Jeden dzwonek to duża ozdoba na okno. A gwiazdki na razie na kupce ;)










na razie będę robiła dalej bo mam jeszcze sporo kordonków :)
a tyle jest mojego bieżnika





pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby! Szczególnie wpadł mi w oko filetowy dzwonek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ozdoby, przed świętami będziesz miała więcej wolnego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Dużo już masz tych ozdób :) Dobry pomysł, żeby robić je teraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ozdoby :-) Jeszcze tylko usztywnianie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi ozdobami będzie piękna choinka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ozdoby. Ja również mam całą choinkę w szydełkowych ozdobach. Najwięcej pracy mi sprawia usztywniane tego wszystkiego, ale za to jaki efekt :)

    Zajrzyj do mnie :)
    www.skladrekodziela.blox.pl

    Pozdrawiam
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń