ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 3 kwietnia 2016

Wspólnie dziergamy,chorym dzieciom pomagamy!

Dzień dobry

Niedawno skończyłam drugi koc,który został przeznaczony na aukcję. Robimy razem kocyki na fb, a potem przeznaczamy je na bazarki. Pierwszy "mój" to był minionek. Drugi to hello kitty. Elementy na niego robiło wiele dziewczyn,ja łączyłam. Praca baaaardzo ciężka i mozolna. Nigdy nie zgodziłabym się zrobić takiego dla kogoś sama.Elementy mają 4cm,ogrom łączenia,nitek itd.

A to efekt







pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Piękny koc :-)
    Fantastyczny pomysł na pomoc !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieeesamowicie bardzo duuuzo pracy ,ale efekt koncowy Wooow !!!! :) Piekny :)))) Brawo dla Was Zdolne Kobietki oo Wielkich Dobrych Serduszkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to dopiero przedsięwzięcie :) wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!!!! Sama mam ochotę wziąć się za taki kocyk z pikseli :)

    OdpowiedzUsuń