ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 26 stycznia 2016

zestaw do wózka

Dzień dobry
chciałam pokazać mój ostatni większy projekt: komplet dla dziewczynki. Koc zrobiony z elementów,wzorek to serca. Całość w tonacji kremowo-różowej,ale różu jest tak delikatnie;) Podszyty jest od drugiej strony kremowym polarem,dzięki czemu jest cieplejszy. Do kompletu zrobiłam poszewkę na podusię,też w serca,zawiązywaną na 3 kokardy. I czapka,podszyta polarkiem. Trochę pracy mnie ten komlet kosztował,ale zrobię go jeszcze nie jeden raz. Myślę,że fajnie wyglądałby też w chłopięcych kolorach .












pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Cudny komplet :-) Szczególnie podoba mi się kocyk - jest wspaniały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu, bo praca nad tym kompletem musiała zabrać naprawdę sporo czasu! Efekt jest zachwycający!!! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kocyk, pracy co nie miara ale efekt zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk słodziutki,śliczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super serduszkowy komplet , na pewno powstaną jeszcze nowe. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny zestaw :) Kolory takie rozweselające!
    Pozdrawiam cieplusio!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!!! szydelkowamoda.blox

    OdpowiedzUsuń