ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 22 stycznia 2016

Wielkanoc cz. 1

dzień dobry

Wysypało u mnie ostatnio jajami :) robię pomału ,żeby wyrobić się do świąt,bo planów mam dużo ( za dużo)
na pierwszy rzut poszły jaja. jak już pisałam schematy sieciowe zupełnie mnie nie zadowalały,wykombinowałam więc swoje. Część zupełnie wymyśliłam,część przerobiłam z tych już dostępnych.
A to moje 2 mendle jaj:













a żeby nie leżały "byle jak" dorobiłam im miseczkę szydełkową.:)






jajca usztywniane na zwykłych balonach








udało mii się też rozrysować schemat do jednego z jaj. To jest zupełnie wymyślone,z głowy. mam nadzieję,że schemat jest dobry. Robiłam z niego i było ok. Kordonek kaja,szyd.1. To jest schemat jaj poniżej:







pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Oj tak, najwyższa pora pomyśleć o wielkanocnych ozdobach.
    Piękne ażurowe jaja, może i ja w tym roku skuszę się o takie.
    Dzięki za schemat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jaja :-) Piękne kolory i wzory :-)
    Misa doskonała ! Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się"zajajczyłaś" pięknymi kolorowymi jajami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie porządne, duże te jaja ;) Bardzo ładne ;). Ja w tym roku nie mam wcale natchnienia na pisanki, narobiłam się ich rok temu i chwilowo wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne masz tempo :), a jajeczka fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale tu kolorowo :) i ile jaj :) u mnie jeszcze ani jedno nie powstało i mam nadzieje, że się to zmieni. Ile planujesz ich zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile zdążę :) z tamtego roku nie zostało mi ani jedno,w tym pewnie będzie tak samo:)

      Usuń
  7. rewelacja kolorowo i wesolo;)

    OdpowiedzUsuń