ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 13 stycznia 2016

szydełkowe jajko wielkanocne

dzień dobry

Choć do Wielkanocy jest jeszcze sporo czasu to dla mnie mało,za mało. Dlatego żeby nie pozostać bez niczego robię sobie pomalutku codziennie po 2-3 jajeczka. Nie koszulki na jaja ,ale takie do usztywnienia na balonie.
Najpierw przeszperałam internet w poszukiwaniu schematu idealnego :)  zaopatrzyłam się w kilka i zaczęłam robić,ale... nie wiem czy ja nie potrafię czy robię jakoś inaczej,ale za miast jaj wyszły mi sople choinkowe!! wypróbowałam kilka schematów i chylę czoła przed kimś komu z tego wyszło ładne ,kształtne jajo :) Zawzięłam się i zrobiłam tak jak lubię najbardziej--po swojemu.Wybrałam jeden ze schematów i zmieniłam prawie cały. I wyszło jajo!!
pokazałam moje jajeczka na fb i dostałam mnóstwo pytań dlaczego one mają taki kształt:) i prośby o schematy. Rozrysowałam więc jeden z nich.
zaznaczam,że to jest przeróbka schematu zaczerpniętego gdzieś z niemieckich stron,ale niewiele z niego pozostało ;) autora nie znam.



nie wiem czy dla każdego będzie on czytelny. ostatnie rzędy zrobiłam innymi kolorami,tak dla lepszego odróżnienia. Robiłam z kordonka muza 10,szyd. 1.

jajko po zrobieniu wygląda tak:



a tak wygląda na balonie. Wielkość to rozmiar jajka kurzego dużego.Usztywnionych jeszcze nie mam,bo będę robiła to, kiedy zrobię większą ilość kolorowych jajeczek :)




jeśli ktoś zrobi i wyjdzie mu to jajo to zapraszam się pochwalić :)
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Sliczne jajko Ci wyszlo :) A schemat ,choc ja nienajlepsza w czytaniu ich to ten rozumiem :)) Tak mi sie wydaje hihi :)) Jak tylko szydelko znajde ( wkoncu :)) ) to sprobuje i sie pochwale :),dziekuje za schemacik :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne jajo :-) Śliczny wzór. Jajo ma jak najbardziej jajowaty kształt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No jakie ładne :) Jak tylko mi się uda wygrzebać z innych robót i robótek to pewnie się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne jajko wyszło,dziękuję za schemat:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też powoli działam w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń