ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 3 stycznia 2016

Plastuś

dobry wieczór
To moja pierwsza rzecz zrobiona w tym roku :) dokładnie chyba w Nowy Rok. Plastuś. Pamiętacie?
Miałam z nim problem,bo dla mnie plastuś był zawsze w kolorze kawy z mlekiem taki. A dla moich dzieci nie! jakie było moje zdziwienie,bo u nich w książce plastuś był czerwony. Dziewczynka,dla której był zrobiony zna plastusia pomarańczowego. Czyżby każde pokolenie miało swojego Plastusia??:D jakiego Wy pamiętacie?
aż żałuję,że nie spisałam na niego przepisu. może będę miała jeszcze okazję go zrobić to spiszę koniecznie.



pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. śliczny jak z bajki :)), mi też się kojarzy kawa z mlekiem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) U mojej Ali w książce też jest pomarańczowy. Ja pamiętam z bajki oglądanej w dzieciństwie kawa z mlekiem. Chociaż pomarańczowy bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sympatyczny ten Plastuś-pamiętam kiedyś był lektura lata temu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie pamiętam jakiego koloru był Plastuś. Myślę, że to zależy od tego z jakiej plasteliny go ulepimy :)
    Twoja wersja bardzo mi się podoba. Ten radosny, pomarańczowy kolor dodaje mu wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały Plastuś :-)
    W moich wspomnieniach Plastuś jest... zielony... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Plastuś. A kolor pomarańczowy bardzo do niego pasuje! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pamiętam, że Plastuś był, ale w jakim kolorze? Tego już nie pamiętam, choć nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z kolorem pomarańczowym. Twój jest przepiękny :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń