ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 20 grudnia 2015

zimowy wianek na mój kominek i zabawa na fb

dzień dobry

Dziś znów coś dla mnie,na mój prywatny kominek. Elementy zrobiłam już dawno,ale brakowało czasu na połączenie. Wczoraj nadszedł ten dzień :) duży wianek z bałwanem i kulkami śniegu. Widziałam taki dawno temu w internecie i bardzo mi się spodobał więc zrobiłam go sobie.Niby świąteczny a nie świąteczny lecz zimowy. będzie cieszył moje oko aż do wiosny a nie tylko 2 tygodnie.
chciałam jeszcze napisać,że spod zieleni nie widać na żywo białego styropianu,to aparat pokazuje nie to co trzeba ;)


zapraszam też do mnie na str. fb i wzięcie udziału w zabawie. jeśli ktoś chce oczywiście :) 
 https://www.facebook.com/We%C5%82niana-kraina-886235974760766/






pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Aga fantastyczny zazdroszczęQ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny zimowy wianek :-) Fantastyczny pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnisty ! Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny zimowy wianek! :) Bardzo mi się podoba. Ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Cudo nad cudami, sam bałwanek słodziutki :)).

    OdpowiedzUsuń