ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 19 grudnia 2015

psie sweterki hauuuuuuuuuuuuuuuuuu

dzień dobry

Trafiło mi się ostatnio niezłe zadanie:) zrobić sweterki dla psa. Myślałam,że będzie ciężko,bo pieska nigdy w życiu na oczy nie widziałam,a właściciel nie miał go czym zmierzyć i podał mi wymiary "na oko". Ponieważ lubię takie zadania podumałam i machnęłam 3 sztuki. zdjęcia z psem niewyraźne,bo podobno model szalał;) nie wiem czy ze złości czy z zachwytu hehe



pierwszy trochę mikołajowy,czerwony i z kapturem:)



drugi to turkusowy garniturek z muszką.







a trzeciego po prostu nie mogłam sobie odmówić,no nie mogłam!!





pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Jakie fajne, wesołe te ubranka - teraz to piesek elegancik a i zima mu nie straszna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite te ubranka,takie kolorowe,śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne i leżą jak ulał, chyba po świętach zgłoszę się do Ciebie :)). Mam takiego jednego zmarzlucha do ubrania :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne ;). W tym czerwonym wygląda jak elf ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sweterki dla pieska :-) Fantastyczne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski z kokardką cudowny :))
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń