ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 9 grudnia 2015

komplet świąteczny nr 2 i prośba

dzień dobry

zacznę od prośby: jak co roku w szkole moich córek zbieramy książki dla szkolnej biblioteki. dzieci przynoszą nieczytane,albo już za dużo czytane książki i zostawiają w szkole:) ja też każdego roku poszukuję takich książeczek i zawsze jest odzew! Więc moje kochane,jeśli ktoś ma w domu książki dla dzieci,bajeczki itd. po dzieciach,po wnukach,od sąsiada itd to ja bym chętnie je przygarnęła:) to jest szkoła podstawowa,dzieci 6-12 lat więc proszę żeby te książeczki nie były za poważne,takie dla  maluchów. Oprócz książek zbieramy też gazetki takie dla dzieci. Nieważne że pokolorowane czy krzyżówka wypełniona,byle dało się czytać w czytelni albo na świetlicy:) mój mail: me_ga@op.pl
dziękuję bardzo


a teraz drugi komplet świąteczny. robiony był dla chłopca





pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. ALE SUPER KOMPLECIK ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny świąteczny komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,prześliczny,taki świąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest cudny, sama bym taki założyła, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny komplecik. Czapka ma podszewkę?
    Podziwiam Twoje czapki, ja wciąż próbuję i nie zawsze mi się podobają moje udziergi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty szybko i dużo tworzysz...a ja dziergam sweter i jakbym stała w miejscu...

    My już swoje książeczki zatargałyśmy do szkoły.Nie z każdą moje małe chce się rozstać,ale jest trochę takich które się kwalifikowały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co,ja bardzo szybko robię po prostu.
      Szkoda że czasu mało....

      Usuń
  7. Piekny komplecik :)) Co do ksiazek z checia bym pomogla ,ale z Polskich mamy tylko kilka i reszta po Niemiecku. Alee moze kiedys jak dzieci wyrosna to sie przylacze tez z mila checia :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń