ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 22 grudnia 2015

dzwony i dzwoneczki

dobry wieczór
ciąg dalszy moich "dzieł" świątecznych. Dzwonki,bardzo je lubię robić i mieć,ale nie pozostał mi w domu ani jeden z zeszłego roku. Robię więc wytrwale.
Pierwszy jest duży,taki  do zawieszenia na stojaku z sercem w kształcie i formie kulki. Już go nie mam.
Mniejsze ( ale malutkie nie są, o nie !) jeszcze serc nie mają,ale zrobiłam im zdjęcia tak na wszelkii wypadek ,gdyby chciały zniknąć ;)
jeszcze robię wieczorkami więc mam nadzieję,że sporo ich na mojej choince zawiśnie.






 i małe i duży robione z tego samego schematu















i jak?
ciekawe jak długo u mnie będą?
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Przepięknie będzie wyglądała choinka w tych Twoich dzwoneczkach:) Ja Ci życzę zdrowych,spokojnych i rodzinnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzwonki :-) Śliczne wzory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te dzwonki ;). Nie mam do nich cierpliwości, ale muszę w przyszłym roku trochę ich zrobić bo bardzo mi się spodobały. Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń