ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 24 grudnia 2015

bombka i anioł

dzień dobry

to ostatni już wpis przed świętami :)

Duża bombka,która powstała w czasie poszukiwania bombki idealnej;)ma 45cm obwodu, jest dość duża,prosta w robocie i wygląda nawet fajnie. Ale to nie jest moja bombka idealna :P. Zrobiłam jeszcze kilka większych,ale dopiero się suszą.Pokażę je już po świętach. Wśród nich mam nadzieję idealna bombka już jest.









anioł,który zawisł na moim lustrze




chciałabym Wszystkim--- ,którzy tutaj zaglądają,którzy odwiedzają mnie na fb,piszą maile,wiadomości,doceniają,krytykują,
Wszystkim dzieciakom,które noszą moje czapy (mam nadzieję że z radością) --chciałabym życzyć spokojnych,rodzinnych,wesołych Świąt,a dzieciaczkom wymarzonych prezentów. 
proszę zaglądajcie do mnie nadal:)
pozdrawiam
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Zdrowych,wesołych,rodzinnych świąt.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
    Śliczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-) Cudna bombka i wspaniały anioł :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie i całej rodzince radosnych i pogodnych Swiat Bozego Narodzenia oraz wielu szczesliwych chwil i wszelkiej pomyslnosci w nadchodzacym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie i całej rodzince radosnych i pogodnych Swiat Bozego Narodzenia oraz wielu szczesliwych chwil i wszelkiej pomyslnosci w nadchodzacym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci Wesołych Świąt, pełnych magii i rodzinnego ciepła

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombka bardzo mi się podoba. Zdecydowanie jest to jeden z najładniejszych wzorów na bombki :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego po świętach i kolejnych inspiracji w Nowym Roku. Śliczny anioł, al bombka nieziemska. Bardzo, bardzo mi się podoba. Dziękuję za schemat. Na pewno wykorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń