ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 13 września 2015

jesienny kucyk pinkie pie

Dobry wieczór

Ta czapka byla marzeniem mojej córki. Bardzo ciężko było mi się do niej zabrać,jakoś nie miałam ochoty robić kucyka. Wszędzie gdzie je widziałam to miały ciężkie,długie grzywy aż czapkę "przeważało" do tyłu. Pomyślałam,że skoro już muszę to zrobię po swojemu. Nie długie i siężkie te loki tylko mniej,krótsze i czapka ze ściągaczem nie pilotka. Wiadomo...dziecko prosi..... mamusia robi;) do kompletu dorobiłam komin boa,podwójnie zakręcany z dziwnej włóczki,którą nie wiem skąd mam i leżakuje :)


 Jako pierwowzór otrzymałam zdjęcie takie:













i co wy na to?
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Suuper komplecik :)) Kazda fanka konikow bylaby nim zachwycona :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała czapka :-) Cudny konik - z zadania wywiązałaś się doskonale :-)
    Śliczny komplet.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! to naprawdę Pinkie Pie! moja córka również byłaby zachwycona z takiej czapeczki.
    Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że szaleństwo kucykowe nie tylko u mnie ;) Czapka rewelacyjna. Moje dziewczyny też by oszalały z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna :-) mnie czeka jeszcze jedną :-) ale mimo wszystko radość dziecka rekompensuje wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna czapka :)
    Witaj... w ramach uznania dla Ciebie i Twojego bloga nominowałam Cię do blogowej zabawy Liebster Award. Po szczegóły zapraszam do mnie http://madebyszela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń