ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 25 sierpnia 2015

bałwanek na zimę

Dobry wieczór

Dzisiaj chciałam pokazać mój oficjalny debiut szyciowy;) Oficjalny--bo nieoficjalnie robiłam to od dawna. Komplet zimowy,zrobiony 'grubym" ściegiem.Czapka plus komin. Czapka dodatkowo ocieplona jest wszytym przez ze mnie polarkiem.Ugięłam się pod wielokrotnym prośbom mam i podszywam czapki polarem. teraz żadna zima mi nie straszna;)
szalik jest częścią komina a wiążąc go można samemu regulować "ciasność "pod szyjką:)





pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cudny komplet :-) Wspaniały bałwanek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowy i śliczny komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet! Dobry pomysł z polarem. Teraz będzie można komplecik nosić przez całą zimę ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny komplecik!! Na pewno z polarem cieplej tylko...jak go wszyć? :)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i bardzo pomysłowy komplecik.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń