ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

angry birds

Dzień dobry

Oto efekt mojej wczorajszej pracy: kilka angry birdsów. Robiło mi się je prześwietnie,są naprawdę fajne i wdzięczne do roboty. Jak zwykle robiłam ze zdjęć w internecie,bez schematow, na oko. Wszelkie znane mi dzieci,którym pokazałam je dzisiaj są zachwycone. Wymyśliły już nawet grę z nimi i różne zasady.Ledwo udało mi się zabrać je do zdjęcia:)
A wszystkie będą prezentem dla małego chłopca. mam nadzieję,że sprawię mu sporo radości.









dlaczego nikt mi nie powiedział,że lisek z poprzedniego posta nie miałl białych wąsików z boku?:) na szczeście w porę zauważyłam i dorobiłam
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Cudne. Poprostu cudne. Zapraszam również do mojego szydelkowego świata. www.szydelkowamagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper :))) Na pewno sie spodobaja :))) A lisek nawet bez wasika to Cudny :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Wspaniałe angry birdsy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopczyk z pewnością będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można super zabawy powymyślać z udziałem tych ptaszorów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No lisek bez wąsików, coś takiego! Od razu lepiej wygląda po takiej korekcie! :D Ptaszyska superanckie! :)))

    OdpowiedzUsuń