ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 7 lipca 2015

post dla pewnej Ani

Dzień dobry
Chciałabym pokazać Wam coś co przyniósł mi listonosz.A w zasadzie mojej córce.Lala. Ale jaka!!Chodząc po blogach widziałam wiele,ale nigdy żadnej na żywo. Nie podejrzewałam jak wyglądają. Myślałam,że są małe. jestem zaskoczona,zachwycona,wręcz w szoku.Lala jest przepiękna,przecudowna. Śliczny aniołek ze skrzydłami w każdym detalu idealny. Z atłasowymi bucikami,portkami z falbanką,sukieneczką. A włosy?no cudo po prostu.popatrzcie na tą twarz!
I najważniejsze: dostałam ją od Ani- Anulka z tego bloga : http://mecenasia.blogspot.com/ 
 Zapraszam do Ani do pooglądania i może zakupów :)




Powiem wam,że to wprost idealny prezent dla malucha.taki aniołek stróż :)
Zobaczcie jakie portki :):):)


I cały aniołek:




Aniu ja wiem,że to lala dla mojej córki,ale ja jej ukradłam :P i wisi o tutaj:
Dziękujemy :)

4 komentarze:

  1. Aga bardzo się cieszę, że niespodzianka się udała, niech Wam dobrze służy i dba o Waszą rodzinę! gdybym wiedziała to na kominek coś bym dorobiła ale zawsze to można nadrobić-buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lala jest przecudna !!!!. Też mam dwa prezenciki od Anulki. Pozdrawiam - nad kominkiem prezentuje się świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że przynajmniej od czasu do czasu będziesz jej ją dawała, aby mogła sie pobawić ;P

    OdpowiedzUsuń