ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 30 lipca 2015

kolejny kocyk dla niemowlaka

Dzień dobry

Tym razem kocyk trochę grubszy,na chłodniejsze dni. Kocyk jest okrągły a wzór z sieci. Robiłam ze zdjęcia,ale wzór i opis dostępne są za darmo w internecie gdyby ktoś chciał sobie zrobić :)
Kolory na zdjęciach odrobinę chyba są inne. W rzeczywistości ten jaśniejszy to jeans a ciemniejszy szmaragd. tak się w sklepie nazywały :):). Koc jest dość duży,dla kilkumiesięcznego chłopczyka. średnica ok. 80cm,zapomniałam zmierzyć.Na żywo jest boski! aż sama miałabym ochotę pod takim poleżeć. Kiedy skończyłam pomyślałam,że i czapka musi do niego powstać . I zrobiłam :)
włóczka to himalaya everyday. bardzo ją lubię,bo jest miękka,gładka,nie mechaci się i najważniejsze--nie gryzie dzieci!!!







pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. Nie wiem, co napisać, bo naprawdę zaparło mi dech... Kocyk jest po prostu PRZECUDNY!!!!! Takiego jeszcze nie widziałam, nie spodziewałam się, że można na kocyku zrobić takie piękne aplikacje, że koc może być w kształcie koła... Jej, niby tylko kocyk, a tyle nowości w nim, tyle pięknych rzeczy!!!!! Słyszałam sporo dobrego o tej włóczce, nawet ostatnio pani w pasmanterii mi ją polecała. Dobrze wiedzieć, że jest taka dobra :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyciła mnie gałązka na której siedzi sówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny ten kocyk. Aż mi słów brak! A himalaya uwielbiam. Cała seria jest bardzo przyjemna w robocie i dobrze sie nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kocyk :-) Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ będzie milusio i cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo, takie kocyka jeszcze nie widziałam. Zapraszam do mnie http://welnomaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest Mega !!!! i ta sowa !!!!!!

    OdpowiedzUsuń