ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 29 czerwca 2015

opaski i babeczki :)

Dzień dobry
Pomalutku u mnie zbliża się jesień i zima (choć lata jeszcze nie było tak naprawdę :)Pierwsze z wielu pewnie opasek na jesień. Są idealne na poranek do przedszkola,kiedy ni to zimno ni to ciepło i nie wiadomo czy już czapka czy nie;) albo na wietrzny dzień. Dzisiaj chciałabym pokazać 3 zierzątkowe.A to tylko początek.Zrobione mam już inne,ale jeszcze nie sfotografowane.
Zebra,hello kitty i biedronka.




Dziękuję bardzo za gratulacje pod ostatnim postem:)
a tak moje dzieci uczciły początek wakacji:






Pyszne babeczki waniliowe. Zrobi je nawet małe dziecko.Moje robi samodzielnie.
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Piękne opaski :-)
    Babeczki bardzo smakowicie wyglądają :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i pomysłowe opaseczki. A dzieciakom, po tak efektywnym roku szkolnym to cudownych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne opaski! Mnie najbardziej spodobała się biedronkowa opaska - śliczna jest! A babeczki - mniam!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips on this review.

    OdpowiedzUsuń