ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 2 czerwca 2015

Jestem Olaf i brakuje mi ciepła;)

Dzień dobry


szydełkowy Olaf:)
zamaskotkowałam sie dokumentnie. Długo broniłam się przed robieniem ich,jakoś tego nie czułam. No, ale zmuszona zrobiłam i jakoś poszło. Po misiach nadszedł czas na Olafa. Jako ,że ja schematów nie znoszę robiłam sobie z głowy,ze zdjęcia,bez żadnego wzoru. Tak lubię najbardziej. Olaf wyszedł duży,ponad 50cm. Jest mięciutki. Nie dodawałam żadnych usztywnień w ręce,bo jest dla małej dziewczynki i nie chcę żeby kiedyś się przypadkowo skaleczyła. Bo zapewne spać z nim będzie:) wydaje mi się,że takie łapki są ok.Robi się go szalenie przyjemnnie,wręcz przemiło.Mordka uśmiechnięta,kształt ,który daje wielkie pole do popisu. Nie musi być idealny,równiutki.Wręcz nie powinien.Zrobiłam go bardzo szybko.
a teraz Olaf:









w kolejce czekają już 2 kolejne Olafy i myśłę,że chyba muszę spisać przepis na niego,bo nie wiem czy kilka razy zrobię podobnego bez schematu:):)

i jeszcze chciałabym pokazac bieżnik dla mamy,już skończony,rozprasowany i wręczony.



pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. widze Aga że maskotki góra;) one potrafią wciągać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny - nowa właścicielka z miejsca go pokocha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no .... Olaf jest przecudowny. Nowa właścicielka na pewno da mu dużo ciepła :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Olaf jest cudowny i wywołuje uśmiech na twarzy. Świetnie Ci wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olaf jest Cuuuudny ,Niesamowity noo Rewelacja :))))) Baardzo Naam :) Tzn Mi i moim dzieciom sie podoba :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Zdolniacho :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo i przez Olafa :) Zapomnialam dodac ,ze bieznik wyszedl Przeslicznie :))) Szczesciara z Twojej mamy ,ze ma tak Zdolna corke :)))

      Usuń
  6. Olaf porostu wymiata jest świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały! Uwielbiam Olafa, a w Twoim wykonaniu jest doskonały :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń