ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 11 czerwca 2015

Hello Kitty

Dzien dobry

Mam takie zaległośći,że muszę się starać szybciej coś tutaj pokazywać. Zdjęć mnóstwo jeszcze nie prezentowanych u mnie w komputerze:) Szkoda mi zawsze siadać do kompa,bo jak wiecie too wciąga i potem zamiast pół godzinki robi się dwie.
Czy wy uwierzycie,że przez tyle lat robienia czapek różnej maści nigdy nie robiłam hello kitty. To jest aż nie do uwierzenia:) Dopiero pierwszy raz zrobiłam tego kotka. Dla  małej,sześciomiesięcznej Leny. Czapka i buciki.




pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Przepiękna :)
    Szydełkowanie też wciąga, to już lepiej w tą stronę niż przy kompie ;) Chociaż widząc ilość prac to i tak masz ładne tempo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szalejesz, śliczna ta czapka i butki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kompleciki są tak urocze, że można się zakochać od pierwszego wejrzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik :) Uroczy i słodki :)

    OdpowiedzUsuń