ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 19 maja 2015

jak laleczka

Dzień dobry

Jeśli ktoś ma córeczkę to już wie o co chodzi:) Chyba większość małych dziewczynek zna te laleczki. Jeśli masz synka, to na pewno nawet nie wiesz co to :):) Tak to już jest. Ja słabo orientuję się w tym co chłopackie.
Czapki powstały dla dwóch dziewczynek.




a teraz moje postępy firankowe. Nie jest tak dobrze jak myślałam i jak miało być. Niestety, w tym tygodniu prawie wcale czasu nie mogę jej poświęcić. Cóż ,robiona jest w międzyczasie, a tego obecnie nie mam. Mam nadzieję,że uda mi się niedługo dokończyć. Góry zostało jeszcze 2 rzędy
wygląda tak
pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. czapki wspaniałe, aż szkoda, ze nie mam dziewczynki :)
    firanka ma bardzo fajny wzór, pewnie będzie sie fajnie prezentowac w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lale znane i lubiane :) Fajny pomysł na czapę. I oczywiście perfekcyjnie wykonane!
    Firanka już robi wrażenie- przynajmniej na mnie ;) Mogę spytać z jakiego kordonka ją robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię z nowosolskiego. Pierwszy raz,zobaczymy co będzie. Zrobiłam próbki z chyba 10 kordonkow i ten akurat na taką firanke odpowiadal mi najbardziej. Chciałam żeby była lejąca,miękka i nie snieznobiala. I nowosolski taki jest.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Spotykam się z różnymi opiniami na temat tych kordonków, w końcu chyba sama przetestuję ;)

      Usuń
    3. Ja też się naczytalam:-)w pracy jest fajny,choć trzeba dobrze dopasowac szydełko bo inaczej nitki się rozdzielają. Biel jest zlamana,raczej to naturalny kolor,nie biel. Franka jest miekka,taka lejąca. Nie wiem co będzie z franka po praniach,zobaczymy:-)

      Usuń
  3. Cudowne czapki. Spiralki rewelacyjne :) No i ten dobór kolorów :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że wiem, o co chodzi! Jako mama dziewczynki muszę znać te lalki :) Zaskoczyłaś mnie tymi czapeczkami - takich jeszcze nie widziałam! Powiem to po raz nie wiem już który - Twoja wyobraźnia jest niesamowicie olbrzymia!!!!! Podziwiam to bardzo. Piękne czapeczki!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czapeczki . Dziewczynki będa zachwycone tymi kucykami i kwiatkami. Firanka już na finiszu , tego kordonka nie znam . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczki-laleczki! - mega!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń