ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 13 maja 2015

firana tydzień nr 3

dzień dobry

Na szydełku u mnie 3 tydzień firanki do kuchni.Pierwsza jej część będzie niedługo gotowa.Nie wiem,czy pisałam,że to nie będzie długa firana a krótka na górę,mocno marszczona i wąziutkie zazdrostki na szybę.Na długą firanę ten wzór moim zdaniem się nie nadaje.Jest zbyt gęsty,byłoby bardzo ciemno. Zresztą ja firan nie lubię takich tradycyjnych. Nie mam w domu żadnej:)
Część górna prezentuje się obecnie tak:


zostało mi jeszcze ok 7 rzędów siateczki i wykończenie pikotkami:) powinno iść szybko.I zacznę dolną część. Będzie zdecydowanie mniej metrów,bo ma być już bez marszczenia,wąska ,tylko kilka tych listków+ozdobny dół z tej górnej firany.


dokończyłam też  serwetę dla mamy. Pozostało jeszcze pranie i naciąganie. bardzo tego nie lubię więc odleży pewnie kilka dni.



zrobiłam kilka kompletów do chrztu.Pokażę jeden,bo beżowy. Reszta takie same jakie już pokazywałam wielokrotnie:)




jedyne czego nie zrobiłam to kocyk z zabami.bo mama dzidziusia zmieniła zdanie. Zrobiło sie ciepło  i muszę zrobić inny,cieniutki kocyk bawełniany,ażurkowy a z żab mam zrobić poduchy sztuk 2. jedną mam prawie gotową,pokażę jak skończę:)

i to tyle u mnie
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Firanką jestem zachwycona. Masz rację długa byłaby gęsta. Musisz pokazać ją w oknie.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna firana choć deczko gęsta ale po blokowaniu może być zupełnie inna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne , firanka faktycznie na długą byłaby za gęsta ale jako krótka powinna być śliczna :) Komplecik do chrztu przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firanka od samego poczatku bardzo mi sie podoba Piekna :) Serweta dla mamy Przesliczna :)) Jak i komplecik do chrztu Przesliczny :)) Same Piekne prace u Ciebie :)) Jestes Niesamowicie Zdolna :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, kiedy ją powiesisz i pokażesz nam, jak zdobi okno... Jest cudowna! Coraz piękniejsza :-)
    Serweta śliczna, a komplet na chrzest rewelacyjny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko cudne .. pantofelki, serweta dla mamy :-) pięknie i ta firmannnnnnaaa !!!!! będzie cudna !!!!!

    OdpowiedzUsuń