ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 10 kwietnia 2015

kolejny komplet z chustą i moje prywatne wyzwanie

Dzień dobry

Komplet z chustą zrobiony z włoczki sprutej,używanej.Dostałam ją wraz z prośbą o wymyślenie czegoś na wiosnę.Kiedyś był sweterkiem teraz jest chustą i ażurkową czapką:)






a teraz chciałabym Wam powiedzieć o czymś co sobie wymyśliłam miesiac temu:):):)
oglądając blogi zauważyłam,że wiele z Was bierze udział w wyzwaniu 12 czapek w rok czy coś takiego. Jak się domyślacie to wyzwanie akurat nie bardzo jest dla mnie,więc wymyśłiłam swoje własne:
12 rzeczy do domu w rok!!!
i to jest dla mnie prawdziwe mega wyzwanie,bo jak wiecie szewc bez butów chodzi. Nigdy nie mam czasu na zrobienie czegokolwiek do domu,zawsze jest coś ważniejszego,pilniejszego. Przeszkodą jest też to,że ja jak nietypowa szydełkoholiczka nie zaczynam kilku rzeczy na raz. Zawsze kończę jedno i zaczynam dopiero drugie.Ale postanowiłam się przełamać i w międzyczasach robię coś dla siebie.Ciężko mi odkładać,tymbardziej,że wiąże się to też ze zmianą grubości szydełka. Skaczę tak więc i jednak robię.
I teraz uwaga!!!
miesiąc marzec:

serweta na stół,ananasy.Podoba mi się,ale już wiem ,że ananasów nie lubię;)
serweta nie jest usztywniona,bo nie lubię sztywnych bieżników ani obrusów.Jest tylko lekko rozprasowana,dlatego może nie jest idealnie naciągnięta,ale mnie się tak właśnie podoba.Nie wiem po co robić coś z bawełny na stół i potem zrobić z tego blachę:)
podaję schemat,może ktoś się skusi.Oczywiście z sieci


 i jeszcze serwetka na szybko,do koszyczka.Ale jej nie liczę. Zapewniam ,że jest prościutka i równa,bo blokowana.Tylko zdjęcie zrobione krzywo:)




 a teraz miesiąc kwiecień:)
już się robi
duża serweta z elementów.Mam plan zrobić jeden element dziennie.Są dość duże ,chyba 22x22cm. Wzór z sieci,gęsty,mięsisty,bo takie uwielbiam. Kolor szary,z delikatnym połyskiem.Podoba mi sie bardzo

na razie mam trochę,kilka elementów



i schemat






i co wy na to?
podoba się wam taki pomysł?

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Pomysł bardzo mi się podoba. Faktycznie, dla Ciebie 12 czapek to nie byłoby żadne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł, myślałam o czymś podobnym - raz w miesiącu zrobić coś dla siebie, do domu może odnowić, przerobić lub żeby powstało coś nowego - niestety kiepsko z moim samozaparciem - trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet z chustą :-) Przepiękne kolory.
    Świetne wyzwanie wymyśliłaś dla siebie :-) Wspaniała serwetka i bieżnik :-) Piękny wzór elementów - nie mogę się doczekać, kiedy skończysz serwetę i nam ją pokażesz...
    Dziękuję za wzór bieżnika... właśnie czegoś takiego szukałam :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pracowicie u Ciebie :) I wszystko takie śliczne ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta super , podziwiam za zapal w wyzwaniu a ta serweta na kwiecień będzie genialna!!!! Juz nie mogę się doczekać efektu finalnego !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta z czapeczka Sliczna :))) Co do pomyslu : Jestes Nieesamowita :)) Trzymam kciuki ,aby Ci sie udalo wszystko zrobic tak jak sobie zaplanowalas :)) Piekne prace tworzysz !!! :)) I mi tez bardziej podobaja sie takie serwetki bez usztywnienia :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń