ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 14 kwietnia 2015

...

Dzień dobry
Już nie mam pomysłu na tytuły:):)
będzie wiec bez.
Komplet,chyba ostatni już z kominem do nastepnej jesieni. Chociaż podobno jeszcze śnieg ma padać:/ Czapka krasnal,trochę ażurowa i komin również
I druga czapka-z daszkiem,kolor stalowy,ciemny


i mój kwietniowy bieżnik prawie gotowy.Jest 14.04 i właśnie kończę 14-ostatni element. Pozostało mi jedynie wykończyć ,wyprać i rozprasować . I wyzwanie gotowe. Następnym razem mam nadzieję ,że pokażę już w pełnej okazałości:)


I wiem już co będzie na maj.To będzie dopiero wyzwanie!!! Kordonek już kupiony.

pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Sliczny komplecik :) A czapeczka z daszkiem Baardzo mi sie podoba :)) A bieznik jest Cuudny juz teraz widac :))) Niesamowicie Zdolna z Ciebie Kobietka Braawo :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wyzwanie rewelacja !!! ... aż czuję dreszcz emocji przed majowym :-) a czapka z kominem z kokardką jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ukończonego wyzwania :), ciekawe co będzie następne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozostaję fanką niebieskiego kaszkietu - jest -ach- bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń