ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 20 lutego 2015

wiosna i moje jamniki:)

Dzień dobry
nic na to nie poradzę,ale ja dziś czuję już wiosnę:) Słońce pięknie świeci,na szydełku mam wiosenne czapy. Bardzo czekam już na ciepło,kiedy pozbędę się kurtki.
A oto komplecik na wiosnę: chusteczka,mitenki i czapeczka.  Chustka jest dość duża,do  swobodnego zawiązania,zakończona chwostami (chyba to się tak nazywa??? ). Czapka zrobiona wzorem odrobinę ściągaczowym,pięknie się naciąga,dół zrobiłam ściśle przylegający do główki i uszu. I rękawiczki bez paluszków za to z psimi łapkami. Na czapce i chustce szare jamniki. Całość z miękkiej,niegryzącej włóczki dziecięcej,kolor pudrowy róż.

Zalożyłam swoją str. Na fb,gdyby ktoś chciał polubić to zapraszam

https://www.facebook.com/pages/Wełniana-kraina/886235974760766?fref=ts






pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Jamniki - cudne!!!! Ja też już czuję wiosnę, chociaż na drutach mam grube włóczki :)
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. jamniczki do zakochania :) trudno nie czuc wiosny jak takie słonko świeci-mnie to też zmotywowała do szycia wiosennych ciuchów dla córy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik :)))) Ja to uwielbiam wszystkie te Twoje prace ,masz super pomysly :))) Milego weekendu Agus Ci Zycze !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wypas ;)) mitenki ;)))
    to tylko może nosić mała elegantka ;))
    śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby łatwiej do Ciebie trafić na fb, dodaj gdzieś tu z boku swoją wizytówkę:)

    OdpowiedzUsuń