ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 19 stycznia 2015

z kokardami

dzień dobry

Ta włóczka przeznaczona była na zupełnie coś innego,na beret z chustą,ale pojawiła się nagła potrzeba robienia prezentu "  na już". Pokombinowałam więc,połączyłam kolory,dodałam troszkę różu i myślę,że wyszło całkiem nieźle. Komplet składa się z czapki,komina,rękawiczek i geterków. Lubię takie getry najbardziej rano,do przedszkola, kiedy dziecko idzie w spódniczce i rajtuzkach, a jest chłodno.Wtedy getry hop na nóżki i po problemie. A najfajniejsze,że takie getry są przydatne na 3/4 roku,bo i na zimę i na wiosnę i na jesień
Mam nadzieję,że obdarowanej przeze mnie dziewczynce też się spodoba:)





pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi getrami :) A komplecik pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj rano myślałam o getrach, że przydałyby się mojej córce.
    Śliczny komplet. Szczególnie zachwycił mnie komin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny akcent zrobiły te guziczki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie brązów na kominie. A róż pasuje tutaj wyśmienicie :) Piękny komplet, a mała dama na pewno będzie zadowolona. Też jestem zwolenniczką getrów :) I uwielbiam je zakładać mojej córci. Zresztą, sama potrafi to zrobić doskonale :)
    Papatki, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudny Komplecik :)))) Na pewno komplecik sie spodobal :) Ja sie zaszydelkowalam ostatnio :) Ale i torba skonczona ,a dzisiaj juz prawie koszyk skonczony ,wiec nie jest najgorzej :))) Milego wieczorka Ci Zycze Agus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplecik ☺☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga widzę że produkcja dalej trwa;) pozdrowionka!!!!

    OdpowiedzUsuń