ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 7 stycznia 2015

to co przygotowałam cz.1

Dzień dobry

Skończyła się dla mnie przerwa świąteczna.Dzieciaki w szkole ,a ja mam czas na bloga :)
chciałabym pokazać pierwszą część tego co przygotowałam na aukcje WOŚP. Może kogoś skuszę???;) to taka mała reklama hihhi. Aukcje nie są jeszcze wystawione.Myślę,że wystawię w piątek-sobotę.



a teraz pierwsza część czapek i opasek dla dzieci. Kolory są brzydkie. Bardzo ciemno jest na dworze i nie mogę uchwycić prawdziwych kolorów. Ale zapewniam,że na żywo są ładne,żywe:)


czapki bawełniane,ażurkowe,cienkie,na lato-ciepłą wiosnę. Rozmiary różne-od 46cm do 52cm








czapki sowy w paski. Dla dziewczynki i dla chłopca,na wiosnę. Rozmiar 48cm obydwie.



opaski cienkie,bawełniane z kwiatem.Kolor na zdjęciach niestety jest inny. W rzeczywistosci opaski są w kolorze intensywnej fuksji. Rozmiary : 40cm,42cm,44cm i 46cm


czapka stworek w bladej zieleni:) pilotka,wiązana,rozmiar 46cm. czapeczka jest na wiosnę.



i czapeczka babeczka dla dziewczynki, wiosenna, rozmiar 46cm


i tyle w pierwszej częsci ,czyli to, co zdążyłam obfotografować;)


a teraz coś, co jest dla mojej córeczki. pokazałam jej na jednym z blogów kapcie doktor Dośki i musiałam szybko zrobić.Kolory nie Dośkowe,ale takie tylko miałam w domu ,a kapciuchy musiały być na już. Zrobiłam je inaczej niż było w opisie,bo córka lubi takie ciasno przylegające ,jak skarpetki, żeby się nie gubiły jak biega;)



a to wczorajsze dzieło córki małej:):):)




pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ładna kolekcja! Nie wiem, kiedy Ty to robisz? ;) Chyba po nocach ;) Moja faworytka to czapka- babeczka :) Świetna jest.
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Całym sercem popieram, popieram, popieram!!!
    Czapki zrobiłaś śliczne i jak dużo!
    Życzę powodzenia na aukcji i zebrania dużo pieniążków:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękności stworzyłaś! Trudno byłoby mi się zdecydować... ale czapeczka-babeczka i ażurki są boskie! i buciorki dla córeczki, przydałyby mi się takie dla mojej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, ile czapek!!!!! Matko! Mnie najbardziej podobają się: czapeczki letnie - wszystkie, czapeczka stworek i czapeczka babeczka - cudo! Jak Ty to robisz, że masz tyle pomysłów? :) Dzieła córci - śliczne! A moja siedzi dziś ze mną w domu, bo coś jest przeziębiona... Na spacer ją biorę, tak na pół godziny, bo mi jej szkoda, że tak siedzi w domu. Ale - nic nie jestem w stanie zrobić... Mała co chwilę coś do mnie mówi i nie mogę się na niczym skupić. Z trudem poprawiłam od rana prace studentów, a tu jeszcze pisanie czeka, Matko...
    Miłego dnia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się napracowałaś ale wszystko śliczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowia czapka w wersji dziewczęcej ma super kolorystykę! Widzę że i u Ciebie córcia zafiksowana na dr Dośce hihihi Fajne Ci wyszły choć faktycznie nie wg wzoru i kolorystyka nie ta, ale czasem trzeba rzeźbić z tego co ma się w zapasach włóczkowych! Najważniejsze, że znaczek jest na miejscu hihi Dzięki za cynk o papućkach, fajnie wiedzieć że komuś moje wzory się przydają i służą choćby jako inspiracja do tworzenia :D Serce rośnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne czapeczki. Mnie najbardziej spodobała się sowa z kwiatuszkiem i babeczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne czapeczki :))) Mój synek też uwielbia budować z klocków ludziki i zwierzątka :))

    OdpowiedzUsuń