ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 8 stycznia 2015

to co przygotowałam cz. 2

dzień dobry

chciałabym pokazać drugą część tego co udało mi się przygotować na aukcję.
Chciałabym wytłumaczyć dlaczego ja to pokazuję tutaj. Nie oczekuję zachwytów,ochów i achów;), nie o to chodzi.I nie chcę pokazać jaka ja fajna jestem (bo nie jestem ) :-). Po prostu są osoby które od lat licytują u mnie na aukcji WOŚP i dostaję dużo wcześniej pytania, co będzie i w jakich rozmiarach:) I to dla nich tutaj te zdjęcia umieszczam:),



komplet opasek szerokich,na wiosnę. Rozmiary od 46cm do 54cm







 komplet dla maluszka miś panda.Czapeczka wiosenna,rozmiar 40cm




 mały piesek na wiosnę,rozmiar 38cm




i stworek rozmiar 46cm



i będzie jeszcze bawełniana czapeczka biedronka rozm 46,ale zapomniałam zrobić zdjęcia:/


i to tyle
pozdrawiam i zapraszam:)

5 komentarzy:

  1. A dlaczego to niby masz się tłumaczyć??? I z czego??? I po co???
    Cel aukcji jest szczytny i pięknie z Twojej strony, że bierzesz w niej udział!!!
    Pokazuj, może inni też przyłączą się, a może tylko zastanowią czy warto robić przykrość komuś takiemu, kto chce pomóc innym, a może przestaną wątpić w prawdziwość tej akcji.
    Piękne rzeczy dla maluchów wystawiasz!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym sie obrazila jakbys nie chciala tych wszystkich Slicznosci pokazac !!!! :) I nie musisz sie nikomu tlumaczyc ,aa blog masz wlasnie przeciez po to ,aby pokazywac swoje prace :)
    Agus wloczka na torbe to 100 procent Akrylu. Bardzo fajnie robi sie ta wloczka. Wczoraj kupilam calkiem nowa ,ciekawe co z tej drugiej wyjdzie :) No co to juz wiem ,ale jaka bedzie w uzyciu to sie okaze :) Milego popoludnia Ci Zycze :)
    I trzymam kciuki za ciepla pogode,strasznie macie zimno. Trzymaj sie cieplutko !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieskowy komplet cudny jest :P Szkoda że Dawidek wyrósł z takich butków bo chętnie poczyniłabym coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne opaski. Mam nadzieję, że znajdą swoich właścicieli :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest po prostu bajecznie piękne ☺

    OdpowiedzUsuń