ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 22 grudnia 2014

komplet w kratkę i neonowe pompony

Dzien dobry
 Nadszedł czas kiedy mam odrobinę wolnego i mogę realizować swoje pomysły. Często zapisuję to ,co przychodzi mi do głowy do zeszytu,rysuję czapki,które wymyślam ,a których nie mam czasu zrobić. Tak było i z tym kompletem. Wymyśliłam sobie,że będzie on w kratkę.Włóczka nie jest gruba,ale wzór powoduje,że i czapka i komin są grube i bardzo ciepłe. Ozdobą kompletu są pompony,tutaj akurat pomarańczowy-neonowy kolor.Na żywo chyba odrobinę jeszcze mocniejszy.
Ten zestaw jest mojej starszej córki i podoba mi się w nim bardzo.A najwazniejsze,że ma w nim ciepło,bo ona lubi ciepłe czapy,koniecznie aż do oczu żeby były i kominy bardzo pomarszczone i zaciąga je aż na nos:):) A i tak zawsze lodowata do domu wraca:) Taki typ.
Do kompletu są jeszcze rękawiczki jednopalcowe na sznurku,ale zapomniałam obfotografować:/
Na szydełku mam drugi komplet w kratkę,ale w zupełnie innych kolorach.Zobaczymy jak wyjdzie:)




a oto cytryny mojej hodowli:):) musiałam te 4 oberwać,bo nagięły gałąź aż do ziemi i bałam się,że się złamie. One dojdą kiedy poleżą i będą normalnie żółte. Na drzewie jest jeszcze ich 12.
Dla porównania na zdjeciu obok jest normalnej wielkosci kurze jajo:)
cytryny są wielkości wielkiego grejpfruta.

pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Cudowny komplet - doskonałe kolory i świetny wzór :-)
    Cytryny... szczęka mi opadła na ich widok :-) Wspaniałe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet :) Zresztą wszystkie prezentowane tutaj bardzo mi się podobają :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym z chęcią chodziła w takim komplecie mimo neonowych kolorów :)
    A cytryny to z czego takie gigantyczne wychodowane? Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z sadzonki:-) drzewko ma z 15 lat. To jest polska odmiana cytryn.

      Usuń
  5. Komplecik śliczny i kolor i fason i wszystko :-)))
    O matko jakie wielkie te cytrynki ,duże to drzewko cytrynowe bo sporo tych owoców i imponującej wielkości są.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych i radosnych Świat życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! Świetne połączenie kolorów, podoba mi się serduszko!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny komplet :-) robiłam tym wzorem komin dla syna :-) super cieplutki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik! Lubię to połączenie kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny komplet i te pompony - wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń