ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 8 grudnia 2014

komplet beżowy

Dzień dobry

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze:) Nie zawsze jest tak,że ja coś wymyślam sama.Bardzo często dostaję bardzo szczegółowe wytyczne od mam,a nawet narysowaną czapkę :) Ja jestem tylko  wykonawcą. Pomysłów mam wiele,ale czasu na ich realizowanie malutko;)

dzisiaj komplet podobny do kompletu szarego sprzed chyba 3 postów. Ten jest w kolorze dlikatniutkiego beżu z dodatkami czekoladowymi. Komplet składa się z czapki,komina,rękawiczek i malutkiej torebeczki. Dla mnie ten kolor jest po prostu piękny.






pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Piekny komplecik :))) Mam nadzieje ,ze i przyjdzie taki czas ,abys mogla tez czasem zrobic to co Ty bys chciala :)) Zapraszam Cie Serdecznie na pierniczki :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy komplecik torebka milutka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dziękujemy, jest fantastyczny, Natka nie chciała zdjąć czapki z głowy 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę co jeden to piękniejszy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń