ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 17 października 2014

zimowy komplet sowa

Dobry wieczór

Chciałabym pokazać komplet dla dziewczynki,grubszy,na zimne dni.Składa sie z czapy,komina oraz rękawiczek z jednym paluszkiem.Kolorystyka dopasowana była tak,by fajnie wyglądało z granatową kurteczką.Bardzo mi sie podoba,choć różu mam po kokardy;) ale ten róz  w tym zestawieniu z granatem i wypróbowany do granatowego płaszczyka wygląda świetnie.Mam nadzieję,że mamie i córeczce spodoba się tak jak mnie.Czapka tradycyjnie grubsza,komin puchaty,miękki,podwójnie zakręcany a rękawiczki na sznureczku:)
uwaga ,duzo zdjęć:)








i zapraszam jeszcze nadal na moją rozdawajkę:):)

http://welnianakraina.blogspot.com/2014/10/zapraszam-do-mnie.html


pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik ;) No niestety róż do pewnego wieku króluje. Ale z granatem czy brązem rewelacyjnie się łączy :) Na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet, i różowy w tym przypadku wygląda bardzo dobrze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik Agus :) I ja wiem ,ze kazdy kto do Ciebie zagladnie to juz zostanie na dluzej :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :-) a rękawiczki maja jakiś paluszek ?

    OdpowiedzUsuń