ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 9 października 2014

zapraszam do mnie ;)

Tak sobie pomyślałam............czasu mam mało,ale myślę,że uda mi sie jakoś przygotować jedną dodatkową czapę:) Sama biorę udział w różnych Waszych konkursach (nawet wygrać mi się udało ),a nigdy nie zorganizowałam nic dla Was.Nie wiem czy będzie ktoś chętny,no ale może choć jedna osóbka:)


Nagrodą będzie czapka
jedna
 i dla dziecka
 .Obojętnie czy dla chłopca czy dla dziewczynki.Kto wygra,ten decyduje:)  Wzory postanowiłam ograniczyć do: sowy,żaby,dinozaura,pieska lub królika.
Kolory do ustalenia mailowo,wielkość również i decyzja czy pilotka czy ściągacz:)
W zabawie może udział wziąć każdy:  ktoś, kto ma blog i ktoś ,kto go nie posiada.Warunek to podanie w komentarzu maila-- jeśli nie masz bloga.Można info i zdjęcie wkleić u siebie,ale nie trzeba:):)Losowanie 30.X.

mam nadzieję ,że ktoś się skusi :D:D:D


54 komentarze:

  1. Z przyjemnością sie zapisuję:)
    Baner już jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam Roma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączam do zabawy i liczę na szczęście!
    dorota.bembnowskia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie przegapię takiej okazji ;) pasqdowogmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O - ja z radością stanę w kolejce!!!! Takie piękne te czapeczki :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie mam dla kogo , brak maluchów w rodzinie póki co. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, po takie cudowności i ja sie zgłaszam (ihza@gazeta.pl).

    OdpowiedzUsuń
  8. Peewno ,ze sie ustawiam w kolejce :)))) I trzymam Mooocno kciuki za nasze szczescie :) Bo czapeczka jak by sie tak nam poszczescilo to poprosilabym o nia dla Emilie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie śliczności robisz, że grzechem byłoby nie ustawić się w ogonku.Pozdrawiam, gra.zdan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam dzieci ale czapeczki chętnie pokażę czytelniczkom na fanpage, może akurat któraś będzie mieć szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawiam się, że będzie "nieco" więcej niż jedna osóbka :D
    Takie piękne czapeczki tworzysz, że aż grzechem byłoby się nie zapisać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jak tu się nie skusić ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też się bardzo podoba czapeczka :) chętnie się skuszę :) Udostępnię na FB by więcej osób wzięło udział w rozdawajcie :) zpierzch@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniusie. Chciałabym dla synka. Nie mam bloga, ale udostępniam na FB. karolina@markol.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, ze skusi:)
    udostępnię i na blogu i na fb:)
    Piękne rzeczy!
    stokrocia.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Stajemy w kolejce zaciskajac mocno kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Katarzyna Grzelak-Michalak12 października 2014 20:03

    biore udzial dla coreczki kas_m_jar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Synek byłby zadowolony :-) renata_ch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się dinozaur marzy,więc w kolejkę się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej no cudne czapunie, to i ja z chęcią staję w kolejkę po taką jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to i ja sie zapisuje w kolejce
    galaizabela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja też się skuszę, bo jest na co :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. takie cudowne że nie mogłabym przejść obojętnie :)
    kasiatko88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jestem chętna :) baner u mnie na blogu
    twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne sama bym takie nosiła:) ale mam córcie wie czapeczka będzie dla niej jak się poszczęści :)) majastarowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesliczne te sowki! Uwielbiam wszystko co w sowy wiec jak moglabym sie nie skusic! :) Przy okazji strasznie sie ciesze, ze udalo mi sie wpasc na Twojego bloga, a to wszystko dzieki tej rozdawajce.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czapeczki są cudne. Córeczka byłaby zadowolona :) lianna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. A nóż mi się poszczęści i może coś wkońcu wygram.....piękne cudeńka :) pozdrawiam ilona.ber@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam! Wspaniałe prace! Zapisuje się i pozdrawiam.
    rozaleczka_19.05.1989@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. chętnie się zgłoszę widząc taką śliczną czapeczkę.
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. To ja się też zapisuję :) też szydełkuję, ale ja preferuję zabawki, jakoś nie mam cierpliwości do czapek (sporadycznie zdarzy mi się zrobić). A mam półtoraroczną chrześniaczkę więc byłaby dla niej idealna :D Przy okazji zapraszam do mnie na bloga, też tam mam rozdawankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie i ja przyłącze się do zabawy:) Cudnie byłoby wygrać taką czapę:) mam co prawda sowę w planach ale jakoś trudno mi się za nią zabrać:/

    OdpowiedzUsuń
  35. hehe ale by jedna czapeczka ładnie pasowała do rekawiczek które właśnie wyszły spod szydełka:)--> zgłaszam się i ja:) banerek zamieszczam u siebie. Pozdrawiam:) millaneart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne czapeczki więc chętnie ustawiam się w kolejce.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne robisz te czapeczkii:)Dlatego i ja ustawiam sie w kolejce i zapraszam do mnie.
    http://moje-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czapeczki cudne:)) Z miłą chęcią wezmę udział w Twojej zabawie:)) Pozdrawiam serdecznie Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  39. Czapeczki są wspaniałe, szkoda że już takiej nosić nie mogę, ale znam jedną małą osóbkę, która na pewno się ucieszy takim prezentem. Pozdrawiam Gosia http://arcadiancsc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj. Piękne czapki więc z chęcią i ja ustawię się w kolejce. No i mam dziecięce główki sztuk dwie :) Zamierzam się do zrobienia takich czapek.. Kto wie, może uda się wygrać i podpatrzeć jak to jest zrobione :)
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  41. Czapeczki cudnej urody i mam taką jedną główkę na którą by idealnie pasowała więc potulnie ustawiam się w kolejce licząc na szczęśliwy traf .Banerek na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę się zapisać i spróbować swego szczęścia w Twoim losowaniu. Marzy mi się taka czapulka :) Banerek wisi już u mnie http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja w ostatniej chwili sie zapisuje , bedzie prezencik dla moich dziewczyn :):):):)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  44. Czapusie prześliczne :) pomysłów macie niesamowicie duzo no i czas do wykonania :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się! Od razu pomyślałam główkach dwóch łobuziar, którym na 100% by się czapy spodobały :) Podlinkowany baner umieszczam u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja też spróbuję szczęścia ;)
    tudi_p@wp.pl
    pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojojoj, jaka długo kolejka ;-)
    Ale ustawię się na końcu!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Tyle chętnych osób, ale nie ma się co dziwić, same prześliczne rzeczy ;-)
    Próbujemy szczęścia w losowaniu dla naszej Zosieńki.
    Serdecznie pozdrowienia. Bogusława.
    boguslawa.iglar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Rzutem na taśmę może i ja się załapię i uda się pierwszy raz wygrać coś na mojej córuni :)

    Pozdrawiam i będę obserwować te cudeńka :)
    sajrum@gmail.com
    http://sajrum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń