ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 20 października 2014

post zupełnie nie robótkowy

Dzień dobry

Po pierwsze Aga z bloga tego obdarowała mnie takim oto wyróznieniem,w związku z czym zostałam wezwana do odpowiedzi na kilka pytań :):)
1.Nad czym obecnie pracuję---.Na szydełku oczywiście mam czapę;)
2.Czym moja praca różni się od innych?---nie wiem,wydaje mi sie,że każdy kto robi na szydełku robi to trochę inaczej.Każdy ma swój styl,pewne swoje wzory.Ja bardzo lubie wymyślać coś nowego,pomysłów mam tysiące,ale nie zawsze mam czas by je wykorzystać.Mam gruby zeszyt z moimi pomysłami,rysunkami,bazgrołami--może kiedyś uda się coś wykorzystać:)I jeszcze jedno,nigdy nie robię ze schematów,wzorów,opisów.Nie spisuję też swoich schematów.Kiedy uczyłam się robic prułam miliony razy,teraz już zawsze wiem ile co i gdzie żeby było dobrze:)
3.Dlaczego tworzę i piszę bloga---Nauczyłam robić sie na szydełku kiedy miałam 9 lat.Od tamtej pory zawsze coś kombinowałam.Potem jako już dorosła osoba robiłam rzeczy dla dzieciaków w całej rodzinie,później czapy chcieli też wszyscy znajomi rodziny,ich znajomi itd.Bardzo to było miłe,ale każdy kto choć raz był w pasmanterii wie,że włóczki nie dostaje sie za darmo (niestety)Zaczęłam odmawiać wiec zrobienia ze względów finansowych,wtedy zaczęły się normalne zamówienia.I tak jakoś to trwa.Robię,bo kocham to robić.I tak będę zawsze coś dłubała.Nie ma dnia bym nie zrobiła czapki:)Bloga mam od wieeeelu lat.Kiedyś był to inny blog,nie jedynie robótkowy,ale też o zyciu,domu,otoczeniu.Niestety sieć rządzi się swoimi prawami i znalazły się  osoby,które za cel w życiu uznały obrażanie mnie.I teraz mój blog jest typowo czapkowy:) i tak mi dobrze.A pogadać z osóbkami blogowymi mogę na fb.Tam też jestem--wełnianakraina.
3.Jak wygląda twój proces tworzenia?--róznie,czasmi cały dzień,czasami z doskoku.Jak mam czas i natchnienie;)
I teraz muszę podać 2 blogi ,które lubię i uważam za interesujące.Hmmm problem duży,bo większość nie bierze udziału w takich zabawach,lub już w tej akurat udział wzięła.
spróbuję,zaznaczam,że przymusu nie ma:D:D:D


Asia z bloga Mijające chwile----jako fanka wszystkiego co na drutach zawsze lubię podpatrywać co tam u niej powstaje:) a powstaje nie mało!!

Iwona z bloga Moje słoneczne szycie w pełnym słońca Paragwaju----Iwona szyje,pięknie szyje,lubię oglądać jej fotografie i ją samą;)Ale najbardziej z jej bloga kocham ciekawostki o Paragwaju,szczególnie o roslinach.Zapraszam do poczytania:)


Moich blogów ulubionych jest dużo wiecej,wybrałam 2 ,ale mogłabym z 15.

I teraz po drugie:

Obiecane dzieciom zdjęcia naszego weekendowego tworzenia:):)
jaszczurki z plasteliny,myszka,duch z butelki i ramka z ręcznie wykonanym zdjęciem:D:D to nasze dzieła!!







pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. śliczne dzieła ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje przepieknie za wyroznienie! To dla mnie prawdziwy zaszczyt! :-) Milo czytalo sie Twoje odpowiedzi, a rodzinne s-twory sa super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie! Strasznie strasznie mi miło, że wskazałaś mojego bloga :) Jeszcze raz dziękuję!
    A jakie śliczności wykonane zostały! Jej! Piękne te jaszczurki! Ja czasem wstawiam prace dzieci, bo na blogu u mnie pustawo nieraz bywa, ale za to w tym czasie tworzymy inne rzeczy :) A moje dzieciaki są potem takie szczęśliwe, jak czytam im komentarze!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie wyróżnienia:)
    Weekendowe dzieła są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje Agus :) Ciesze sie ,ze przyjelas wyroznienie :) I na prawde milo mi jest Cie poznac troszke wiecej :)
    Zaluje troszke,ze nie poznalam Cie wczesniej. Przykre jest to ,zeludzie sa czasem tak zlosliwi.
    Wasze prace Baardzo mi sie podobaja :) Buziaki i jeszcze raz Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam takie zdolne babeczki- tworzyć bez schematów, po swojemu. Ja dopiero nie dawno zaprzyjaźniłam się z szydełkiem i dłuuuga droga przedemną.
    Brawo za świetne prace dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne jaszczurki :D Pozdrawiam ciepło :)
    Sajrum

    OdpowiedzUsuń