ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 15 października 2014

opaski z motylem

Dzień dobry

Po raz pierwszy jej tutaj pokazuję:) szerokie opaski na jesień-wiosnę.Na każdej siedzi kolorowy motylek.Opaski mają ok 7-9 cm szerokości ,w zależności od  wieku dziewczynki.Motyl jest gruby,doszywany.Na zdjęciu z lalką może troszke dziwi wielkością,ale opaska jest na 52cm a lala ma ze 40;) z tyłu zapięłam opaskę spinką :).Dziś akurat takie kolory,bo na takie była potrzeba,ale w przygotowaniu są już inne.
Moim zdaniem takie opaski to świetne rozwiązanie na taką pogodę jak dziś za oknem.A dla starszych dziewczynek nawet na dużo chłodniejsze dni.






nadal zapraszam chętne osóbki na czapę ode mnie:)
nie spodziewałam się właściwie,że aż tyle Pań będzie chętnych
zapraszam tutaj-------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

lub 2 posty niżej


mam jeszcze pytanie do Was:) czy któraś może piecze chleb z dyni?i ma jakiś dobry,sprawdzony przepis.Mam dużo dyni, a moje dziecko uwielbia chleb z dyni.Ja w życiu nie piekłam,nawet nic nie gotowałam z dyni, a może bym spróbowała jej zrobić:)
i w ogóle: CO MOŻNA ZROBIĆ Z DYNIĄ???
chyba tylko oczy i buzię wyciąć;)bo więcej pomysłów nie mam.

pozdrawiam


11 komentarzy:

  1. Z dyni robilam jedynie racuchy (takie jak z jabłek tylko wklad inny ;)) Moj teść robi marynowaną i jest pycha. Chleba nie próbowałam. Jak zdobędziesz przepis, polecam się pamięci ;)
    A opaski cudne! Moja córka jest w grupie "motylki". Może jej taką zrobię? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rób,rób:) zanim będzie za zimno na opaski:)

      Usuń
  2. Świetne są. Podoba mi się pomysł z motylkami.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.Autorką pomysłu jest córka mała:)

      Usuń
  3. Wspaniałe opaski :)
    My z dyni robimy zapiekankę z dodatkiem ryżu, sosu pomidorowego i mięsa z rosołu. Nie jestem fanką dyni ale tą zapiekankę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne motyle , cudnie zdobią opaski. Z dyni tylko robię zupę . Gotuję pokrojoną dynię plus inne warzywa w tym ziemniaki też , z dodatkiem masła a potem blenderem zmiksowac na krem . Pyszna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z dyni gotuję zupę - przepis wygrzebałam w internecie. Ale jem ją tylko ja... Nikt w moim domu nie chce się jej złapać, a jest pyszna!
    Śliczne opaski - te motylki cudnie je zdobią :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupa odpada,sama bym nie zjadła;) próbowałam i na słodko i na ostro.nawet sam zapach mnie drażni.

      Usuń
  6. Cześć. Siedzę na Twoim blogu od 2 godzin i ... jestem w szoku. Śliczności tworzysz :)
    Zupę krem chciałam polecić bo ja lubię, ale już wiem, że Ty nie znosisz. Może kompot by Ci zasmakował - ja też uwielbiam - co może dziwić dodaje się do niego łyżkę octu - ale tego wcale nie czuć. Spróbuj, skoro dyni masz dużo, to nawet jak Ci nie zasmakuje, wylejesz bez wielkiej straty.

    OdpowiedzUsuń