ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

piątek, 6 czerwca 2014

zima latem

dzień dobry

męczy mnie to milczenia na blogu.Ponieważ nie chcę pokazywać białych ,tych samych czapek do chrztu,postanowiłam sięgnąć do zasobów zdjęć.Wiele mam jeszcze rzeczy,które zrobiłam,obfotograowałam,ale nigdy tutaj nie pokazałam.Dlatego teraz mam postanowienie,że chociaż raz w tygodniu się odezwę:)I będą to różności,bez względu czy na zimę czy na lato:)
Na początek czapki i komplety damskie.Robię ich sporo,w różnych kolorach.Włóczka jest dość gruba,ale bardzo miękka.Mieszanka wełny i akrylu.Szal jest gruby i długi.
 Na zdjęciach tylko niektóre kolory:)

















pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Suuper kompleciki :):) Tak jak sie na nie patrzylam to naszla mnie mysl ,ile zajmuje Ci zrobienie jednej czapeczki ?? :):) Wydaje mi sie ,ze szybciutko Ci to idzie :) Fajnie ,ze wkoncu sie odezwalas :) Slonecznego weekendu Ci Zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc dla dorosłych też dziergasz :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne komplety! Pokazuj na bieżąco co masz...proszę nie milczeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no , a gdzie jest napisane ,że trzeba pokazywać to co na bieżąco? Można też nic nie robić, ale jak się chce pogadać to "włazić" na bloga!!! :) Kompleciki extra!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kompleciki;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne komplety , bardzo ładny ten pierwszy łososiowy. Witam po przerwie i dobrze że jesteś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka :))) a le ta szara czapeczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne komplety. A ten na pierwszym zdjęciu, to jest chyba mega mięciutki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No coś się dzieje ;))
    już coraz chłodniej i czapeczki jak znalazł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń