ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

opaski z kokardą

Dzień dobry

Zrobiłam opaski wiosenne,szerokie z kokardami i....przez pomyłkę wykasowałam zdjęcia:/ Opasek już nie mam,zdjęcie zostało mi jedno.Pokażę więc to jedno.Opaski są dosć szerokie,takie na całe uszy i jeszcze trochę;) Z boku  duża kokarda.Niektóre były tak ja ta z obwódką w kolorze kokardy,inne tylko w jednym kolorze.Mam nadzieję,że jeszcze będzie okazja zrobić zdjęcia takim lub podobnym opaskom.


i jeszcze robiłam żabkę,trochę inną ,bo nie pilotkę



a najwiecej bieli i tej już nie będę pokazywała,bo przeważnie te same wzory.Kwiecień i maj to u mnie radycyjnie miesiące w których najwięcej robię białych czapek.


pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Ekstra opaska, śliczna żabcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudne :) Muszę opanować to wyszywanie. Bezpieczniejsze przy maskotkach dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle u Ciebie wszystko bardzo ładne i takie dopracowane.
    Żabka świetna.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne i starannie wydziergane. Żabka urocza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń