ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

środa, 2 kwietnia 2014

kolejny wzór

Dzień dobry

Dziś kolejny z wzorów czapek bawełnianych,które robię głównie do chrztu.Stąd kolory na zdjęciach: biały i kremowy. Dodatki różnokolorowe.Czasami zdarza się zmiana wzoru kwiatuszka.Czapki są 100% bawełniane.Delikatne,ażurkowe.Osobiście bardzo lubię te czapeczki,choć trudno się je robi kiedy trzeba uzyskać konkretny obwód:) ale lata praktyki robią swoje;)Pięknie wyglądają w różnych kolorach bawełny ,dla straszych dziewczynek.Włóczka bawełniana ma taką ogromną liczbę kolorów i są one przepiękne.






pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Przepiękne! Wzory są zachwycające :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne , takie delikatniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne !! :) Wzorek delikatny noo Cuudny :) Widze ,ze zmiany robisz na blogu :) Tak mi sie wydaje ,albo to wina tego ,ze chora jestem i mam zwidy :):):) Milego Popoludnia Ci zycze :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne czapeczki - w moim stylu :) Pasują do wszystkiego :) A ja od dwóch tygodni robię czapki na szydełku i robię jakieś olbrzymy, w związku z czym poddałam się i po kolejnym pruciu zaczęłam po prostu sweterek. W Twoich pracach naprawdę widać ogromną wprawę!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczki śliczne. Wyglądają bardzo delikatnie.
    Uważam, że pasują nie tylko do chrztu.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczności!!!!!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń