ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 4 marca 2014

Pani myszka

dzień dobry


zrobiłam taką czapeczkę:) tak w przerwie,między bielami.Kiedy robię bardzo duzo pod rząd z białej włóczki potrzebuję trochę koloru żeby oczy odpoczęły.Przeglądając pudła z bawełnami wpadł mi w rękę taki róż i musiałam zrobić coś z niego. Bardzo rzadko zdarza mi sie zrobić coś tak dla Nikogo:) nie mam na to czasu,wszystko zawsze mam zaplanowane co do godziny,ale z tej bawełny musiałam:) I zrobiłam słodką czapkę z Panią Myszą.Czapeczka należy jeszcze do Nikogo.Ma obwód ok 52cm.Włóczka bawełna 100% a na przodzie Mysz damula ( tak moje dziecko mówi).




pozdrawiam i uciekam do pracy


7 komentarzy:

  1. Dlaczego nie miałam takiej gdy byłam mała??? Dlaczego???
    Fantastyczna czapka. Ta torebeczka całkiem mnie rozbroiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapeczka jest super. Na pewno niedługo ozdobi jakąś małą główkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper czapeczka :) Myszka slodka a jej torebeczka Booska :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna czapeczka myszka z torebeczką rozbrajająca pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysza jest prze-fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodka jest ta czapeczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę nowości we wzorach :))
    Fajna ta Pani myszeczka i ma torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń