ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 15 marca 2014

króliki "męskie"

Dzień dobry w tym strasznie wietrznym dniu:)
nie do wiary jaka szybka zmiana pogody.U Was też?Wczoraj cieplutko,piękne słońce ,a dziś wieje i leje na zmianę.A pomiędzy świeci ostre słońce.W marcu jak w garncu.Na szczęście siedzę sobie w cieplutkim domku i nigdzie dzisiaj nie wyjdę.Mowy nie ma;)
Oto moje ostatnie "dzieła". Króliki,ale tym razem dla chłopców.Kolor bardzo chłopięcy i jeden z moich ulubionych--ciemny popiel.Żeby troszkę rozjaśnić użyłam koloru białego.Czapka dla chłopca nie ma na dole falbanki,bo i chłopakom nie pasuje przecież.Zamiast tego zrobiłam ściągacz i proste zakończenie.Oczywiście nie dodałam też kwiata na przodzie.








a tak wyglądały komplety dla dziewczynek




od mamy wiem,że dziewczyńskie służą super.Mam nadzieję,że chłopcy też je polubią

pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ja byłam i myślałam, że mi głowę urwie :) króliczkowe czapy niesamowite! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno polubią, bo czapy są prześwietne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym te zające zobaczyć na modelach...super są!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne króliczki :) U mnie dziś też na przemian słońce i deszcz... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper kompleciki :) Te chlopiece Baardzo mi sie podobaja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super te zajęcze czapki dla chłopców.
    U mnie pogoda dzisiaj też bardzo wietrzna i trochę padało, przede wszystkim zrobiło się zimno.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te królicze kompleciki , u nas też huraganowa pogoda. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zajączki! U mnie dziś było pochmurno :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. króliczki super, pomyślałam, że fajne by były króliczki dla dziewczynek, szarość z różem, zjeżam na dół posta i są :)))))))))))
    udany wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kompleciki :)))) a te w szarościach mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń