ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 9 marca 2014

komplet z kotkiem

Dzień dobry

U mnie piękna wiosna:) w końcu.Aż wraca chęć i energia do życia:)
Chciałabym pokazać Wam jeden z moich kompletów na wiosnę właśnie.Dziewczynki bardzo go lubią ze względu na koty.Ten akurat jest w kolorze kremowym a kotki ciemnobrązowe. Dodatkiem jest kolor różowy.









i jeszcze berecik,prosty,wiosenny,w jednym-granatowym kolorze.Dla maluśkiej dziewczynki do płaszczyka w kratkę:)





miłej niedzieli

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Piękny komplecik ;) Szkoda, że źle mi w beretach, bo podobają mi się szalenie :) Zwłaszcza te słodkie antenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplecik :) Berecik rowniez mi sie Baardzo podoba :) Ojjj tak wkoncu mamy wiosne :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! beret! uwielbiam berety!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super berecik w sam raz na ta porę roku.
    Komplecik też bardzo ładny.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam słabość do berecików:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń