ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 20 marca 2014

komplet bawełniany na pierwszy dzień wiosny

Dzień dobry

Właśnie usłyszałam w TV,że dziś pierwszy dzień astronomicznej wiosny,wiec u mnie komplet typowo wiosenny.Zrobiony z bawełny.Czapka+ chusteczka.Komplet jest taki przejściowy,nie na zimno i nie na gorąco.Idealny na dzisiejszy dzień.Kolory bardzo żywe,dziewczęce.Fajne,bo zielone i tylko odrobina różu:)






i jeszcze moje berety wiosenne:)




wszystkie czapy są już u dziewczynek i niektóre nawet widziałam na bardzo żywych modelach;)

pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Ja mam, ja maaaam! Te bereciki! Mistrzostwo świata! Moje dziewczynki nawet spać chcą w tych berecikach :D To chyba o czymś świadczy :)

    A ten zielony komplecik... pierwsze moje skojarzenie? Słoneczko, bose stopy na zielonej trawce i zapach budzącej się wiosny :) Rozmarzyłam się.
    Fajne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne zawsze się nimi zachwycam !!!!!! A zielony kolor w idealnym odcieniu 😄

      Usuń
    2. Zachwycałam się, zachwycałam, aż pękłam i się po nie "uśmiechnęłam" :) Sama pewnie bym dłuuugo kombinowała zanim bym zrobiła. A tu szast-prast, dwie zdolne rączki i mnóstwo radości w pasqdowie zagościło :D

      Usuń
    3. Aneta powinnaś w reklamie pracować;)

      Usuń
  2. Podoba mi się połączenie zieleni i różu :-) No i berety! - nie dziwię się dziewczynką Anety, że spać w nich chcą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! wiosna przywołana !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zielony komplet jest śliczny. Idealnie wpasuje się w te wiosenne dni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik ma cudne kolory. Bardzo podoba mi się połączenie żywej zieleni z różem.
    Bereciki wiosenne też ładniutkie.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten komplet wiosenny - ślicznie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiosenny komplecik :)))
    Choć nie ukrywam,że mi się marzy berecik dla mojej Nadulki :)))
    Pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń