ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 25 marca 2014

komplecik nietypowy

Dzień dobry

Komplecik nietypowy jak na mnie--przeważnie komplet u mnie to czapka i szalik  lub chusteczka.A dziś beret z torebeczką.Zrobiony do beżowego płaszcza z dodatkiem granatowego.Myślę,że wszystko razem będzie się świetnie komponowało.Beret jest niezbyt gruby,taki miękki i lejący.Naprawdę typowo wiosenny.A wszystko zrobione dla Zosi.O Zosi można poczytać tutaj------->>>>>
 Mam nadzieję Zosiu ,że będziesz prezentować się jak księżniczka:):)









pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. czy to miał być komplement?;) no trochę większa od ciebie jestem:P

      Usuń
  2. Jaki piękny komplet! Ta torebeczka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na komplecik:) Mała elegantka będzie na pewno zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebeczka i berecik jest super. Na pewno będzie wyglądać w nim elegancko i stylowo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik. Pomysłowa torebeczka. Do beżowego płaszczyka będzie się bardzo ładnie komponować.
    Wiosennie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowy, ale za to jaki wspaniały komplet :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście,ze Zosia będzie wyglądać dostojnie...jak księżniczka! uDANY KOMPLECIK I TYM RAZEM:)! pOZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń