ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

poniedziałek, 17 lutego 2014

trochę zbieraniny

Witam

strasznie rozłożyła mnie choroba,3 dni nie miałam siły nawet palcem ruszyć.Oj dawno nie byłam chora:)Ale już jestem zdrowa i wracam do mojego szydełka.Nie zaglądałam na Wasze blogi--może jakoś uda mi sie nadrobić.
Po 3 dniach leżenia plackiem mogłam już trochę myśleć i co nieco powstało.Stąd ten post taki zbiorczy i skromnawy;)

Pierwsze, to 2 kompleciki dla małych dziewczynek do chrztu.Jeden zupełnie biały-czapeczka,opaska i baletki.A drugi to sama czapeczka i opaska z dodatkami różowymi.Oba są malusie:)
A na koniec czekoladowy kotek dla małego chłopczyka już na wiosnę






I nic więcej nie pokażę,bo nic więcej w tym tygodniu nie zrobiłam:/


rany!!!patrzę  na zdjęcia i GDZIE są wąsy??????
pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. No Kochana! - po chorobie machnęłaś sobie tak po prostu takie świetne "skromności"... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie sa wasy hihi :):) Piekne kompleciki jak i czapeczka w brazie ,nawet bez wasow wyglada Slicznie :):) Najwazniejsze ,ze juz lepiej sie czujesz !!! I wcale nie uwazam ,abys malo zrobila :) Pozdrawiam Cie Serdecznie i Duuzo Zdrowka Zycze ,abys wyzdrowiala do porzadku !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kompleciki do chrztu a czapka bez wąsów i tak cudna gdybyś nie napisała nie zauważyłabym że wąsów brak. Pozdrawiam cieplutko i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to jest mało i to po chorobie to co ja mam powiedzieć????:) Pozdrowionka i zdrówka życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak na chorobę wyszło Ci przepięknie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również tak mam zdarza mi się zapomnieć o wąsach :)
    Śliczniutkie prace ...bardzo urzekły mnie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace jak zwykle. Bardzo ładne te kompleciki do chrztu, a te białe buciki takie słodkie.
    pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń