ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 6 lutego 2014

komplet dla niemowlaka

Dzień dobry

Mam spore opóźnienia w blogowaniu,nie nadążam robić i "obrabiać"  zdjęć.Nie lubię tego i zawsze odkładam na jutro.A prace się gromadzą i czekają na swoją  kolej.
Parę dni temu powstał taki oto komplecik dla małego chłopca.Czapka pilotka i buciki.Przeznaczony jest już na wiosnę.Miał być biało-czarny,miał być miś i buciki.Nie zrobiłam tutaj swoich typowych biało-czarnych oczu,które robię zawsze,bo czapeczka jest taka mała,że oczy byłyby za wielkie.Naszyłam wiec same czarne guziczki.Mordka biała na białej czapie też słabo wyglądała,dodałam wiec kontury.Wyszło mi coś całkiem nowego i podoba mi się nawet.Fajnie wyglądałaby taka czapka myślę w innych kolorach:) Muszę spróbować.
Buciki są dłuższe,i ozdobione jedynie paseczkami.







wczorajj dostałam prezent ,który wygrałam o tutaj: http://takietamszycie.blogspot.com/
i chciałam tylko powiedzieć,że niech żałuje ten, kto nie wiedział,że jest taki kąsek do zgarnięcia.Jestem tak pozytywnie zaskoczona,że nie mogę się napatrzeć.Dostałam komplet na stół: bieżnik i pojemniczek na pieczywo czy ciasto czy kto co tam chce:) Jest przepiękny,zrobiony bardzo starannie.Lubię rękodzieło,ale przyznam się,że  takie użytkowe zachwyca mnie najbardziej.Lubię coś zrobionego ,co służy w domu.I ten komplet jest idealny
Dziękuję bardzo:)





i na koniec pierwsza w tym sezonie taka bardzo wiosenna już czapka:)Z jednej z moich ulubionych włóczek,której niestety nie produkują już,ale ja zapas mam:D



pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Słodki komplecik:) Już widzę jak maluszek będzie cudnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik dla chłopca jest super!!! A wiosenna czapeczka boska!!! I gratuluję pięknej wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, w zasadzie według mnie - uniwersalny i dla chłopca i dla dziewczynki :)
    Fajna wygrana, a czapeczka, ani się obejrzysz jak będzie służyć, wiosna tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny ten komplecik chyba od gapię i zrobię podobny swojemu małemu wnusiowi czapka teżcudna jak wszystkie twoje czapki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny komplecik jak i czapeczka Cuudne kolorki :):) Gratuluje Ci wygranej Pieknosci same dzisiaj u Ciebie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A komplecik i tak najcudowniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że paczuszka dotarła i że jej zawartość ci się podoba :D
    Komplet dla maluszka śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wygrana - gratuluję . Komplet niemowlęcy cudny , buciki super !!! Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik śliczny :) a czapeczka w wiosennych kolorkach piękna :)
    Gratuluję wygranej wszystko piękne i starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej mnie zachwyciły buciki!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Aga wygranej! dzisiaj doszła paczuszka BARDZO DZIĘKUJĘ! tak dużo przydasiów, teraz tylko puszki zbieramy do tych kwiatuszków i do pracy! buziaki..
    ps komplecik boski...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ten niedźwiadkowy komplecik :))

    OdpowiedzUsuń