ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

niedziela, 23 lutego 2014

jeszcze na zimę

Dzień dobry

Jak to zwykle u mnie bywa ,wśród dziesiątek zdjęć ciągle coś mi się zaplątuje i ginie;) Jakiś czas temu zrobiłam komplet damski na zimę.Czapka pilotka,komin oraz rękawice.Wszystko zrobione jednym wzorem.Kolor ciemnozielony z małym dodatkiem czarnego.Najbardziej podobają i się rękawice.Są grube i ciepłe ,bo jednopalcowe.Myślę ,że sprawdzą się na spacerach,albo przy ciągnięciu sanek:).






na dworze pachnie już wiosną:) i ja zajęta jestem już wiosną:)

wracając do poprzedniego posta to złość mi już trochę minęła,co nie znaczy,że mi się to podoba.Jeśli ciągle będę dostawała maile z informacjami,że ktoś tak robi założę hasło na bloga i już.Szkoda nerwów.Ja mam dziesiątki pomysłów w głowie, a nie mam czasu żeby je wykorzystać i nie wiem jak szczytem ambicji dla kogoś może być wierne odwzorowanie pracy innego rękodzielnika .Każda z nas,która naprawdę lubi rękodzieło wolałaby nic nie robić niż czyjeś wzory:)
Nie warto drążyć tematu,bo to temat rzeka.Nie wspomnę o dziesiątkach zdjęć kopiowanych ode mnie każdego tygodnia choć jeszcze nigdy,nikt nie zapytał mnie czy może zdjęcie sobie skopiować:)

miłego dnia:)
pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Świetny komplet :)
    P.S.
    Moja praca ,Aga, jest głównie odtwórczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,ale Ty kupujesz wzory,które ktoś po to wymyślił:) a to jest różnica:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny komplet, ciekawa kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta zieleń i komplet. U nas już dzisiaj słoneczko piękne wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik wyjątkowy :))))
    Czekam na kolejne Twoje wiosenne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper komplecik :):) Tak czasem chcialabym zrobic cos podobnego do Twoich prac ,ale jak na zlosc caly czas cos innego wychodzi mi niz planuje :):) Milego wtorku Ci Agus zycze :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń