ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 1 lutego 2014

czapki szydełkowe--WIOSNA:)

Dzień dobry

U mnie wiosna ruszyła już "pełną parą" :) Fajnie,bo mogę pokombinować coś nowego.Pogoda też stara się do mnie dopasować.Choć jeszcze leży śnieg,to słychać jak woda kapie z dachu,a słońce tak świeci,że musiałam roletę przysłonić.Fajnie tak:)
Te komplety robiłam wg. wytycznych tzn. miały być króliki,uszy długie,na dole falbanka ,a z boku duży kwiat.
Komplety są 2,dla 2 dziewczynek.Szary troszkę mniejszy.Drugi komplecik miał być niebieski lub błękitny.Dodałam do tego dodatki szare i wydaje mi się,że tak jest ładnie.Bardzo mi się podoba,chyba dlatego,że rzadko mam okazję robić niebieską włóczką dla dziewczynek (róż rządzi;)
Mniejszy komplet tradycyjnie dla mnie szary+róż.Mam nadzieję,że dziewczynki będą zadowolone,szczególnie starsza,która ma już swoje gusta:) Bardzo mi na tym zależy,bo to moje małe stałe klientki:D.









chciałabym Wam coś jeszcze pokazać:)
zerknijcie tutaj:
http://torbolandia.blogspot.com/2014/01/zimowe-szalenstwo-cz2.html

a to moje zdjęcie:







to jest ta sama czapka.Wiecie już teraz co ja mam na myśli kiedy piszę,że NIE UMIEM ROBIĆ ZDJĘĆ???
:(


pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. cudne komplety i kolorki pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowe czapeczki są cudowne :)))
    Dzieciaczki w Twoich czapeczkach wyglądają prześlicznie:)
    Na wiosnę mam już upatrzony u Ciebie berecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kompleciki - szary z różowym wciąż moim faworytem :-)
    Co do zdjęć - to już tylko to, że robisz zdjęcie tylko czapki, ono jest jakby "martwe" - na czyjejś głowie czapka ożywa! ;-) bo to przecież nie strój zdobi człowieka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie je zrobiłaś. Lubie takie wesołe czapeczki dla małych dzieci bo wyglądają w nich przecudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czapeczki , zaglądnąłam na ten drugi blog i faktycznie na modelce Twoja czapka wygląda rewelacyjnie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje czapeczki i zawsze takie pomysłowe i dopracowane.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kompleciki :):) A czapeczka sowa Sliczna :):) ech ja to wszystkie Twoje prace uwielbiam :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczki są piękne, ale to prawda fajniejsze zdjęcia mają większą siłę przebicia, wiem coś o tym sama próbuję ale nie chce wychodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż teraz tak myślę że wełniane rzeczy świetnie prezentowałyby się na, w "starej" drewnianej skrzynce lub w koszu wiklinowym :))

      Usuń