ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 7 stycznia 2014

komplet sowa fioletowa

dzień dobry:)

Dziś przerwa z kominami.W pokazywaniu,bo w pracy nie:)Kominy jednak najpraktyczniejsze chyba są dla dzieci.Ciężko przedszkolakowi wywiązać sobie samemu szalik,a komin wystarczy przełożyć przez głowę i już gotowe:)
Ten komplet jest jednak tradycyjny-z szalikiem.Dla wielkiej fanki mojej fioletowej sowy;)Czapka+szalik+ rękawiczki jednopalcowe.

tylko zimy brak;)





a przy okazji jeszcze sowa szaro-różowa.pokazywana już wielokrotnie


pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Cudny komplet. Szkoda, że nie miałam takiego w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet , kolor fioletowy jest po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem fanką Twoich czap i całych komplecików!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet. Bardzo mi się podobają twoje dziergadełka.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń