ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

sobota, 11 stycznia 2014

i jeszcze 2 czapki na wiosnę

Dzień dobry

Mam nadzieję,że komuś sie spodobają.Czapeczki są dwie.

1. dinozaur w kolorze zgnitego groszku.Niestety kolor na zdjęciu jest zbyt żywy.Nijak nie mogę zrobić idealnego koloru.Jest mniej żółty,bardziej zgniły;)Dodatki czekoladowe.Myślę,że kolor i wzór idealne dla chłopca.Czapka jest wiosenna i w rozmiarze 50cm.
2.sowa dwukolorowa.Góra czerwona,dół szary ,a nosek groszek.Jak dla mnie dobra i dla chłopca i dla dziewczynki.Czapka jest wiosenna, a rozmiar to 48cm.
obie są już  w serduszku------------------------>>>>>>>>>>>>>>>>
oglądajcie proszę aukcje WOŚP--nie chodzi mi o moje oczywiście---można kupić  bardzo fajne rzeczy,które komuś są zbędne,albo specjalnie kupił na aukcję,za cenę czasami symboliczną:)Ja już upatrzyłam sobie kilka rzeczy:D





pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Kolorystyka dincia jest super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno się spodobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapki! Weszłam na stronę z aukcjami dla WOŚP, ale chyba niezbyt umiem się po niej poruszać, jakoś dziwnie się wyświetla... Nie umiem w tych aukcjach poszukać czegoś konkretnego...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie
    a sowy są cudnie zdziwione ♥
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń