ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

wtorek, 21 stycznia 2014

dla pani:)

dobry wieczór

przeglądając zdjęcia trafiłam na zdjęcia kompletu zrobionego jeszcze przed świętami.Komplet zrobiony był dla dorosłej kobiety.Wszystko wg. wytycznych:) Komin jest szeroki,gruby i bardzo miły,a czapka w 3 kolorach,krasnal.Pomieszałam w niej też troszkę wzory,żeby nie wyglądała jak świąteczna skarpeta;)
Doszłam też do wniosku,że nie umiem zdjęć robić.Pomijając już kolory,które nie chcą wygladać  w aparacie tak samo jak na żywo,nawet kształt tych moich wyrobów nie chce wyjść.Tutaj np. wygląda jakby ta czapka była tak samo szeroka i prawie długa jak komin :)Muszę się wziąć za jakość moich zdjęć:/





piszę ten post już 3 raz.Co zacznę o wyłączają prąd.Za oknem świat jak lodowisko,wszystkie krzewy i drzewa jak sople lodu.Na pewno wszystko mi zmarznie:/
u was też tak??

pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia robisz naprawdę fajne :) No...z kolorami to ja wiem jak jest :(
    Jeździłam dzisiaj z sercem na ramieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik jest cacy :-) U mnie 35 stopni, odczuwalne 45 i susza... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet - cudowne kolory.
    Zdjęcia są super - nie zaprzątaj sobie nimi głowy - wszystko jest dobrze :-) A co do zimy... to muszę powiedzieć, że u nas nie jest jeszcze tak źle. Ale codziennie muszę jechać do pracy samochodem... i to jest horror...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny komplecik :):) Przykro mi z powodu pogody strasznie !!! Trzymam kciuki za poprawe !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet! Bardzo podoba mi się ten wzór. Wygląda naprawdę rewelacyjnie :) Trzymaj się ciepło!
    PS. U mnie Mała znów chora... Ręce opadają.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik bardzo fajny. U mnie najczęściej zdjęcia robi starsza córka-- w razie czego jest na kogo zwalić. Co do zimy od wczoraj zaczął nieśmiało sypać śnieg i mróz trochę ścisną (-7 stopni),---myślę że, taka w sam raz temperatura.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik bardzo ładny . U nas podobnie , spadł śnieg a na drugi dzień deszcz i na drogach lodowisko . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń