ZAPRASZAM


ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA :)

czwartek, 9 stycznia 2014

.....

dzień dobry

nie wiem jak zatytułować tego posta:) będzie więc bez tytułu.
Chciałam pokazać Wam, co udało mi się zrobić świątecznymi wieczorami.Od kilku lat mam taką tradycję,że w ten świąteczny czas robię jedynie rzeczy dla rodziny ,znajomych i na aukcje WOŚP.I tyle, ile uda mi się zrobić wystawiam na wośpowe allegro.W tym roku zrobiłam kilka rzeczy.Pierwsza z nich to komplet czapka+ rękawiczki.Komplet jest gruby i zimowy,rozmiar 52cm,dla 4-5-6 letniej dziewczynki ( w zależności od "wielkości" dziecka :):).Będzie wystawiony dla orkiestry.Serdecznie zapraszam.Pieniądze przeznaczamy dla dzieci i osób starszych.
Muszę tylko założyć nowe konto na allegro,bo zapomniałam hasła:/ WOŚP w niedzielę i na pewno podam tutaj namiar na to konto.

Wiem,że ile osób tyle zdań na temat WOŚP.Ja mam swoje zdanie i jego się trzymam.Zdarzyło mi się w ostatnich latach,że ktoś niezbyt miło to komentował,dlatego kochani zaglądający: niech każdy myśli co chce:) A ja myślę tak.




pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Pięknym komplet w jak najbardziej słusznym celu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony zestaw kolorystyczny! :) Rudości i brązy uwielbiam! Jeśli chodzi o WOŚP to popieram! Wystarczy popatrzeć jak dużo dobrego zrobili, czego nikt poza nimi nie dał rady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne brązy, fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory! Raz, będąc w szpitalu z Młodym - chorował na zapalenie płuc - widziałam inkubator, zakupiony właśnie przez WOŚP. Matko! Przeżyłam szok - inkubator był gigantyczny, a w środku jakby w połowie przestrzeni leżało dzieciątko - maleńkie... Miało sześć miesięcy życia w brzuszku. Pan ordynator powiedział, że dzięki temu inkubatorowi przeżyje.... Niesamowite...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja popieram akcję WOŚP, gratuluję Tobie , że bierzesz w niej taki aktywny udział, brawo pozdrawiam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny komplet a wośp - też jestem za! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplecik w bardzo ładnych kolorkach.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń